DISCRET S-A SCURS TIMPUL PRIN SCOALA NORMALA
MARCAND DESTINE CU CARE NE MANDRIM.

sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Un suflet colorat

Eliza Stefan si Diana Florea...intr-un suflet
Ce culoare are sufletul meu?Sufletul meu nu are o singură culoare. Sufletul meu are toate culorile unui curcubeu. Are mult rosu pentru că-mi place să răspândesc dragoste celor din jur. Oranjul reprezintă căldura sufletească ce-mi da putere să iert şi să uit răul.Galbenul mă ajută să-mi atrag lumina soarelui.Verdele reflectă în adâncul fiinţei mele frumusetea naturii ce mă înconjoară. Albastul cuprinde nemărginirea cerului, imensitatea mărilor si sinceritatea în care adeseori mă pierd. Indigo aş vrea să nu existe deoarece reprezintă partea umbrită de micele greseli si răutăti pe care nu reusesc întodeauna să le evit.Violetul culoarea speranţei,mă ajută să merg mai departe pentru a-mi îndeplini visele.
Există si alb in sufletul meu, căci ador puritatea crinului din care am imprumutat aceasta culoare.
Dar negru?Cu siguranta există!. Atunci când tristetea mă cuprinde, când simt că răutatea îşi face loc printre oameni, când suferinţa alungă zâmbetul copiilor, atunci sufletul meu se intristeză cel mai mult.
As vrea să-mi păstrez toata viata culorile din suflet, căci doar el este cel ce va ajunge la cer.
Florea Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu