DISCRET S-A SCURS TIMPUL PRIN SCOALA NORMALA
MARCAND DESTINE CU CARE NE MANDRIM.

miercuri, 19 noiembrie 2008

Povestea mea

Am sperat, sper si voi spera ca de obicei sa inving temerele si obstacolele.Iata-ma ... sunt aceeasi fata pe care unii au cunoscut-o de multa vreme. Aceeasi fata ca intotdeauna, cred ca la fel de suparacioasa si incapatinata. Numele meu este Madalina si sunt nascuta pe data de 17 iulie 1993 si sunt in zodia Racului ,zodie care semnifica un semn de Apa ,cardinal, feminin (introvertit),nocturn.Luna se afla in domiciliu,Saturn,in exil,Jupiter si Neptun se afla in exaltare,iar Marte este in cadere.Constelatia Racului confera o viata plina de miscare,agitatie,energica,participativa si interprinzatoare. Sunt foarte nerabdatoare ,putin neincrezatoare, comunicativa si cu un spirit artistic. Ador plimbarile sub clar de luna si sa privesc la cerul instelat, imi plac petrecerile,seratele,deoarece sunt o fire mai romantica.Cu un grad de inteligenta mediu,harnica si cu un caracter aproape puternic, dar cred ca asa e mai bine. Asadar cred ca nu trebuie sa fii frumos si foarte destept pentru a fi perfect pentru tine.Fiecare om are personalitatea lui si felul lui de a fi.Mi-a fost foarte greu sa imi scriu gandurile,dar cred ca am reusit. Madalina Ivascu

br>
width="468" height="60" border="0" />

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu